Offworld Trading Company: Conspicuous Consumption DLC
Don’t miss an opportunity for opulent self-expression! Conspicuous Consumption dresses up Offworld’s five advanced buildings with custom particles and audio.
Give your game some classic sci-fi flare with retro-styled versions, or have a good laugh with the goofy fun time versions.
Maybe your newfound extravagance will distract your opponent long enough for you to establish an offworld monopoly right under their noses! ...Okay, perhaps not, but at least you’ll look awesome while you try.