Offworld Trading Company: Market Corrections DLC
Mars used to be the place where the unwanted went. The criminals, the men and women who were a menace to society.
However, a crisis on Earth forced even more humans to flee to the Red Planet in order to make better lives for themselves. Technology had failed them, and dwindling supplies was threatening to doom them.
Market Corrections is a new piece of downloadable content for Offworld Trading Company that features 12 brand new maps and 3 new character campaigns that share why humanity began to colonize Mars.