Offworld Trading Company: The Europa Wager
What good is business if you’re not willing to expand? The smallest of Jupiter’s Galilean moons, Europa presents new challenges - and new opportunities! - for brave space entrepreneurs.
Until now, there hasn’t been any colony or business trade on the mostly frozen moon, but you’re here to change that.
Establish a colony, provide valuable life support, overcome the cracked landscape, and build your business in a place where no one thought it was possible.
With brand new scenarios, locations, buildings, resources, and more, The Europa Wager is a must-have addition for your Offworld Trading Company experience.