One Hand Clapping
One Hand Clapping is a 2D platformer that invites you to sing into your microphone to solve musical puzzles and discover the power of your voice as it changes the world.
This exceptionally unique game provides you the freedom to express yourself through its mechanics, helping you build confidence in both your singing voice and the voice within you.
Don't worry about hitting the wrong notes, One Hand Clapping is all about taking risks and learning from your mistakes. Find out just how far your voice can take you!
The world of One Hand Clapping is full of vibrant landscapes and mysterious characters portrayed through a warm, minimalist aesthetic that inspires self-expression without overwhelming the senses.