One More Dungeon 2
After a whole day's journey through the forest, you stopped for a spell and were about to lie down to sleep, when suddenly shadows appeared from the darkness and pounced on you!
One More Dungeon 2 is a Dungeon Crawler Roguelite in a fantasy setting. As a nameless adventure seeker, you venture into an ancient dungeon full of secrets, traps, and hostile creatures. Use a wide arsenal of magic staves, melee weapons, and forbidden artifacts to fight your way through the crowds of enemies and make it out alive!