Opera GX - The Gaming Browser
Gaming and streaming? Prioritize system resources with CPU, RAM, and Network limiters.
Sync with your teams, friends and communities with Discord & Twitch integrated into your browser.
Get free games, the best deals, plus a game-release calendar and gaming news all in one place. GX Corner in the mobile browser also delivers free mobile games and the best game suggestions.
Never miss a live stream. With Twitch right in your sidebar, you can easily see the channels you follow, who's online, and choose to receive notifications whenever someone you follow goes live.
Talk with your teams, friends and communities with Discord in your sidebar. Join us on Discord to talk about gaming, give feedback on GX, and have fun with the Opera GX community.
Chat and browse at the same time with Facebook Messenger, Telegram, Vkontakte, TikTok and WhatsApp integrated right into the sidebar.
A world of music and podcasts at your fingertips. Connect to all your music services in one place, and switch between them easily.
When you change browsers to Opera GX, you’re automatically prompted to import whatever data you want from your old browser.
Opera GX also comes in a mobile size for that tiny screen you're always messing around on. Available on iOS and Android.