Operation:Tango
“Operation: Tango is a clever and appealing take on a co-op spy experience with eye-catching style and excellent music.”
“Operation: Tango is a fantastic title that truly embraces communication unlike any other game I'd played prior.”
CO-OP PUZZLE SOLVING - Combine skill sets from different points of view to overcome challenges focused on communication, not difficulty. These missions cannot be completed alone.
THRILLING ESPIONAGE - Investigate, hack and infiltrate while executing missions across the globe. Live out your ultimate “Hollywood” spy fantasy!
FRIENDLY BANTER - Constant communication makes for both heartfelt and hilarious moments. It’s all about sharing your voice.
FRIEND PASS - If you own Operation: Tango, any of your friends can play with you for free. All they need to do is download the Operation: Tango Friend Pass on their platform of choice. It takes two to save the world, but it only takes one to pay for it.
CROSS-PLATFORM PLAY - Operation: Tango can be played with a person who’s not playing on the same platform as you. It just works.