Orphans
But Victoria will not be alone on this journey. She joins other orphaned children, inexplicably locked away for sinister purposes. Victoria's mission involves locating and liberating these children, each of whom has unique abilities crucial for overcoming the challenges that lie ahead.
But, the perils extend beyond traps and puzzles. Victoria is chased by humanoid creatures with the only goal of devouring her. In order to stop these creatures, Victoria uses the environment to create distractions with her slingshot, facilitating her escape.