Orwell's Animal Farm
Orwell’s Animal Farm is an adventure game where all animals are equal, but some animals are more equal than others. Immerse yourself in George Orwell’s story of absolute power and corruption and follow the ups and downs of Animalism.
In Orwell’s Animal Farm, the animals have fought off their exploitative human masters. Now they’re in charge. Assign their tasks, manage their resources, choose their laws, and direct their propaganda. Determine which of the animals will make sacrifices and which will be “more equal than others.”