Outliver: Tribulation
African Mythology meets Survival-Horror and Souls-like! You play as the soldier who mysteriously ends up in a supernatural realm, of which her only way out is to partake in an ancient ritual... or so she believes.
A dark history comes calling in this "African Mythology meets Survival-Horror and Souls-like" experience!
This is an atmospheric, story-driven, action-adventure third-person shooter that blends gameplay elements and combat styles from the Survival-Horror and Souls-like genres with African mythology. You play as Bolanle Gboyega, a soldier on the run from insurgents, who mysteriously ends up in the Realm of Tribulations, a supernatural realm where she must undergo an ancient ritual to regain passage back to her realm... or so she believes.