Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
It’s time for some camping capers as you take a trek through the forests of the Onion Kingdom. Joining Kevin and the Onion King are 4 new chefs that are right at home in the woodland kitchens; Explorer Chef, Bear Chef, Beaver Chef and the bespectacled Owl Chef.