Overcooked! 2 - Gourmet Edition
The Overcooked! 2 Gourmet Edition gives players every course of chaotic cooking fun with the Overcooked! 2 base game and all DLCs. Cook alone or with friends as you travel through the onion kingdom and master over 20 recipes across 130 sizzling levels.
The Overcooked! 2 Gourmet Edition gives players every course of award-winning chaotic cooking fun with the Overcooked! 2 base game, all DLCs, updates and chef packs.
Journey back to the Onion Kingdom and assemble your team of chefs in classic couch co-op or online play for up to four players. Hold onto your aprons … it’s time to save the world (again!)
Get your sunglasses on, gather your chef squad and fire up the barbecue…IT’S TIME TO GO TO THE BEACH!
12 new levels see you cooking up kebab skewers and smoothies with our new friends the ever so exotic parrot chef and the fiery island chef. You'll need to keep the barbecue burning and deploy the water pistol for any plate cleaning emergencies!
Gather round the campfire for S’More cooking chaos with four new chefs and brand new kitchens!
You’ll need to chop wood to keep the fires burning as you fry up a hearty breakfast, or toast tasty S’mores across 15 new levels set amongst tree-tops and campsites. Fresh levels of co-operation will be needed for the new wearable backpacks that hold the ingredients the team of chefs need to serve the hungry campers.
This DLC introduces an entirely new horde mode in which players must use all of their cooking know how to repel waves of ravenous undead ingredients.
Get to grips with new recipes, new chefs and even new kitchen equipment; the guillotine is an unconventional but efficient method for chopping all of your favourite ingredients at once!
Roll up roll up and join the celebration of all things cooking, co-op and chaos! This colourful DLC puts players to the test as they take on new levels, new recipes, new chefs and that kitchen essential - the cannon!
Players must serve up combo meals to extra hungry customers by combining cuisines on a tray, topped off with a refreshing beverage.
Grab your aprons, fire up those stoves and assemble the tastiest team yet with this sizzling Chef pack...TOO MANY COOKS! With the help of these five Chefs you’ll be chopping, frying and serving your way to culinary greatness in no time!