Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde
Overcooked! 2: Night of the Hangry Horde sees players face the most terrifying threat to the Onion Kingdom yet, the unbread, and this time they’ve brought friends! This brand new DLC introduces an entirely new horde mode in which players must use all of their cooking know how to repel waves of ravenous undead ingredients. Night of the Hangry Horde is available for free for all players who have purchased the Overcooked! 2 Season Pass!
Plus 12 new levels! Nine new kitchens and three hidden Kevin levels. New kitchens means new equipment: What better way to chop your veg than with a trusty guillotine and the furnace is a perfect way to roast your dinners, just don't forget to add coal!
Four new chefs join the fray! Vampire chef, Ghost chef, Werewolf chef and returning favourite Boxhead chef from Overcooked!