Overloop
Fire your clone gun to make copies of yourself in this inventive puzzle platformer. Use clones as stepstools, or to hold down trigger plates, or to block laser beams. Is it ethical? Maybe. What if it is in service to overthrow a dystopian empire? Maybe that makes it ok!
Step into an ethically compromised future where cloning technology has wreaked havoc on humanity – and it’s sort of all YOUR fault!
As an employee of nefarious megacorp, Infinity Inc., and the inventor of its Quantic Matter Replication Device (aka the QMRD, aka the cause of the world going to hell in a handbasket), it’s up to you to sort out the mess you helped create.
Grab your cloning gun and hot-foot it through a world descending into clone-induced chaos. Create clones of yourself and use them to solve puzzles and save humanity. Get to it genius!