Oxenfree
Oxenfree is a supernatural thriller about a group of friends who unwittingly open a ghostly rift. Play as Alex, a bright, rebellious teenager who brings her new stepbrother Jonas to an overnight party on an old military island. The night takes a terrifying turn when you unwittingly open a ghostly gate spawned from the island’s cryptic past. How you deal with these events, your peers, and the ominous creatures you’ve unleashed is up to you.
You’ll determine every aspect of Alex's story while exploring Edwards Island, uncovering the base's dark past, and changing the course of your friends' lives.Night School’s intelligent conversation system changes the story and your relationships based on every decision, making the outcome unique to you.