Oxygen Not Included: Spaced Out!
In Oxygen Not Included: Spaced Out! you'll spearhead space missions to new and undiscovered Planetoids, transport resources between bases, and manage multiple worlds on the fly to build a megacolony that not only survives, but hopefully, thrives.