Panic Room: House of Secrets
A hidden object game featuring an exciting detective plot, realistic graphic and atmospheric music.
You awake in the dark and mysterious mansion. How did you get here? What to do next? Where is the way to escape? Only one person knows all the answers. The guy who enclosed you and several other people here. This psycho calls himself a Puppeteer, and he wants you to play his evil game. The winner will get freedom. But what sacrifice would you make to return home?
“Panic Room: House of Secrets” is a "hidden object" game. Moving through the old mansion, you'll have to solve a lot of puzzles. Only in the end of your way you can really understand the true price of freedom.