Paper Trail
Paper Trail is a top-down puzzle adventure about leaving home, set in a foldable, paper world.
Paper Trail is a top-down puzzle adventure about leaving home, set in a foldable, paper world. You play as Paige, a budding academic, leaving home for the first time to pursue her studies. On the journey, you learn to fold the world, merging two sides to solve puzzles, explore new areas and uncover long-lost secrets.
What feels simple at first, folding and joining paths together to explore and progress, quickly becomes devilishly tricky! Alter the fabric of your world, contorting, spinning, rotating, twisting around - as you try to untangle the puzzle of the Paper Trail.
Solve puzzles that challenge your wits and bring you through the world of Paper Trail. Travelling through the folds will introduce Paige to a unique cast of characters, who tell their stories and enlighten Paige about the wider world.
From deep dark caves that have been untouched for years to the tallest treetops buffeted by rain. Explore a variety of handcrafted environments as Paige makes her journey to University, taking in the sights and wonders as she goes.
Experience the art of Paper Trail which draws heavily from flat aesthetic styles, like printmaking and watercolour, blended together to create a uniquely styled game that compliments the paper theme.