Paw Paw Destiny
Cinematic story (10 min × 18 chapters), each chapter contains new skill (full of black humor) & fresh gimmicks. A touching story unlike anything you have ever seen before. Heart wrenching emotional climax (universe, soul, origin of mankind, bond with the owner)
Exterminate the bad guys who infest society and save the community (Lv.1 - Lv.5 high difficulty)
100 types * many colors for an infinite number of original edit. dress up and go on an adventure!
There're no childish battles of group lynching of imaginary monsters. The enemy in this game is the Ego, ignorance, and weakness of the human. These become cruel violence, attacking player. If you could expose their hidden sins, it will be displayed as sin ID above their head entirely.
Each complete episode depicts the beauty, ugliness, and ego of human beings in a thematic manner, and solving the dark problems of the real world, which are difficult to solve. The story gradually takes a dark turn, and soon reaches an astonishing conspiracy in which a cosmic mystery beyond human knowledge manipulates the blood, memory, time, and history of mankind.