PAYDAY 2
PAYDAY 2 is an action-packed, four-player co-op shooter that once again lets gamers don the masks of the original PAYDAY crew - Dallas, Hoxton, Wolf and Chains - as they descend on Washington DC for an epic crime spree.
The CRIMENET network offers a huge range of dynamic contracts, and players are free to choose anything from small-time convenience store hits or kidnappings, to big league cyber-crime or emptying out major bank vaults for that epic PAYDAY. While in DC, why not participate in the local community, and run a few political errands?
As players progress they can invest in any of five special Skill Trees: Mastermind, Enforcer, Ghost, Technician and Fugitive. Each features a deep customization tree of associated skills and equipment to master, and they can be mixed and matched to create the ultimate heister.
PAYDAY 2 features a completely new mask system, giving players the ability to craft their own unique mask with a pattern and color of their choice, resulting in millions of different combinations.