PAYDAY 2: City of Gold Collection
Join the Payday Gang as they cross new waters and triads, traveling from San Francisco’s famous Chinatown to the Pacific Ocean and back again. Earn new friends, enemies and allies and grind the Golden Dagger triad into the dirt where they belong.
The City of Gold Collection contains all 12 DLCs released during the City of Gold campaign, including heists, weapons, outfits, gloves and masks. Any DLC you already own will be discounted from the total cost of this bundle.