PAYDAY 2: John Wick Heists
The John Wick Heist Pack is the 38th DLC pack for PAYDAY 2. The John Wick Heist Pack comes with 2 brand-new Heists: Brooklyn 10-10 and Yacht Heist, 2 new weapons, 4 masks, patterns, materials, 2 songs and 12 new achievements.
Charon handles a delivery of a secret package for the Continental Hotel - the safe haven for international assassins. But others will do anything to get their hands on its content. As Charon is ambushed during his delivery, he manages to alert the Continental before he falls into enemy hands. The Continental immediately contacts Bain to get the PAYDAY gang to rescue him.
Charon owes John Wick and the PAYDAY gang his life - a debt that needs to be paid. He offers them intel on their old enemy McKendrick that will bring the rotten politician down. McKendrick is transporting illegal re-election funds ripe for the taking. The dirty money is stashed away all over Ethan Powell’s yacht, where a fundraiser party is being hosted. Seize this opportunity, because this cold hard cash may not be floating around for long.
Contractor .308 Sniper Rifle - A semi-automatic sniper that’s fast, fierce and furious - the true choice of pros. With this one, you can keep your head up high, because everyone else that isn’t completely bonkers will stay low. Easy to handle in the heat of battle with a fast reload and rapid gunfire.
The Hook is a reliable tool and frankly its not rocket science. That raw wooden handle with a strong metal hook seems plain and simple enough, right? The Hook will guarantee to cause much mess. It’s use is only limited by your own twisted imagination in how to get your enemies hooked. Impaling your opponents in the mouth or snagging their bodies? Stay sharp, bring something nasty to the fight.
The John Wick Heists Pack come with 12 new achievements for the player with sight on the target.