PAYDAY 2: San Martín Bank Heist
The Payday Gang is down in Mexico, preparing to hit a small town bank that has ties to a powerful drug cartel.
This is a one-day heist taking place in the small and sleepy Mexican town of San Martín, which is about to receive a rude awakening as the Payday Gang arrives to hit the local bank.
This DLC sees the Mexican police force make its debut appearance in PAYDAY 2, and players will find that the Mexican SWAT officers are every bit as tough as their US counterparts.