PAYDAY 2: The Wolf Pack
The Wolf Pack DLC is the 31st DLC pack for PAYDAY 2 and symbolizes the return of two classic heists - the Counterfeit and Undercover jobs. It's finally time for Wolf to shine as the crew to goes to the Sunshine state in one job and pays the Taxman a visit in the other. This is the return of Bodhi's Pool Repair! Other than two heists, this DLC comes with a grenade launcher, a nailgun melee weapon, 2 songs, 4 masks, patterns, materials and 10 achievements.
Two classic heists from PAYDAY: The Heist are now available in PAYDAY 2 - the Counterfeit and Undercover jobs. These were part of the original DLC pack titled Wolf Pack for PAYDAY: The Heist and remain some of the most popular heists to date.
Gang, we're headed for the Sunshine State! An individual by the name of Mr. Mitchell has his whole community fooled that he's this respectable golf coach at some fancy club. But under the surface, he is a professional money launderer and counterfeiter - and a damn good one at that. Together with his partner, Wilson, these guys are literally making millions. Now, wouldn't it be fair if we got our hands on some of that?
Two remixes of two classics - enjoy Simon Viklunds new 2016 renditions of Home Invasion and Three Way deal!
A secondary grenade launcher called the China Puff 40mm Grenade Launcher is added to the game. Bombs away!
As we have tons of melee weapon in our game but a lot of them are similar to one another we're taking a new approach in the Wolf Pack DLC! The time and effort it takes to create four melee weapons we instead put into the creation of one. The first result of this new approach is The Pounder, Wolf's favorite nailgun. When people ask about the name Wolf is quick to correct it to "The Punder" and as they say that he screams: "Nailed it!"
Hans, Trickster Demon, the Dragon Head and the Viking have been added, inspired by Wolf's personal interests.
Four new patterns have been added as part of the Wolf Pack DLC, inspired by Wolf.
10 new achievements have been added with some classic ones from the original heists making a return as well.