PAYDAY 3: Party Powder Heist
A mob family has enlisted the aid of corrupt cops to steal drugs from the Triads. The Party Powder heist supports both stealth and loud approaches, offers multiple paths, and includes cooking for those willing to risk it all for a bigger payday.
The Palatucci crime family is making a move into Golden Dagger territory, hijacking a massive drug shipment through crooked cops staging a phoney bust. But their power play is about to turn sour – Triad boss Shayu has hired the PAYDAY Gang to flip the table on these opportunists.
Set in a crumbling mob warehouse in NYC’s underbelly, Party Powder is a high-stakes heist playable in stealth or loud that focuses on strategy and replayability. Feeling bold? Fire up the lab and cook your own product to truly rake it in – if you can survive the heat.