Perennial Order
Perennial Order is a 2D plant horror boss rush, set in an atmospheric Dark Age world plagued by nature-infested horrors. Explore a lore-filled and eldritch land alone or with a friend, all in a realistic painterly style.
Explore a mysterious world alone or with a friend, uncover a story through unusual NPCs, and cut down terrifying eldritch bosses, all in a painterly 2D style.
One-Hit-Death. Respawn directly at the beginning of an encounter to learn quickly from your actions; spend your time fighting rather than walking.
Painstakingly crafted by 1 artist and 1 animator. We are developing the visual identity of Perennial Order through realistic, painterly techniques combined with 2D Spine animation.
We like to describe Perennial Order as Hollow Knight meets Titan Souls - a beautiful dark atmosphere to explore, with boss-rush focused gameplay.