Petit Planet
Gather at the Galactic Bazaar - Trade, play, and create with fellow Planet Tenders in a lively bazaar beneath the stars.
The Galactic Bazaar is a bustling hub for Planet Tenders from all over the universe. Drop by whenever you feel like trading, having fun, creating, or simply hanging out with new people. Whether you're making new friends or just taking in the atmosphere, it's a welcoming space where connections blossom and bloom.
Enjoy some quality me time, make memories with your fuzzy Neighbors, or visit the Galactic Bazaar when you want company. Your little planet is your personal retreat, always ready whenever you want to relax, create, explore, or simply enjoy life at your own pace. Experience it all in Petit Planet, available as a free download across platforms.