PHAGEBORN: Online Card Game
An immersive online card game that combines rich and engaging storytelling with deep and strategic gameplay. Build powerful decks in synergy with the Avatar of your choice, obliterate your enemies and decide the fate of the universe!
PHAGEBORN is a new Online Card Game set in an immersive dark-fantasy world with powerful avatars, dual resource system, fast-paced solo or team battles and many new features!