PSO2:NGS - Fiery Dunes Retem/Type 2 Pack
This item pack contains costumes inspired by the new Retem region in PSO2 New Genesis, and useful in-game items.
・ The items in this pack are the same as those in the PSO2:NGS Fiery Dunes Retem Pack/Type 2, sold in the in-game AC Shop.