Early Access currently includes four episodes worth of story content, four mech classes with unique space battle playstyles, a brand new tutorial, PvP mode, repeatable content such as Bounties and Patrols, and photo mode.
We are utilizing the Polygon Network for our NFTs and blockchain integration in Phantom Galaxies. These elements allow our players to own their digital assets, to enjoy and trade amongst each other within our economy.
Yes you can! Phantom Galaxies is Free-to-Play and you can play and experience without interacting with any blockchain, NFT, or cryptocurrency elements.
Proof-of-Attendance rewards which are gifted for meeting certain gameplay requirements, or ownership of other assets. These function as a completion reward or trophy that do not directly impact gameplay.