Phoenix's Faye
A girl who has practiced martial arts since childhood finds herself, for some unknown reason, trapped in a fantastical world.
A young woman trained in martial arts since childhood, she masters swordsmanship, archery, and formidable hand-to-hand combat! For some unknown reason, she finds herself trapped in a fantastical world. To return home, she must fight endlessly. This fantastical world features diverse regions, each with its own unique style. She battles different enemies across these varied lands, embracing the thrill of combat!