Kick some grass in Plants vs. Zombies Battle for Neighborville, the wackiest shooter yet! The Deluxe Edition includes the base game and outrageous exclusive content.
Jump into the fray with up to 24 players in online multiplayer across a gigantic suburban skirmish. Bring the unique abilities of each character class to 6 PvP modes — including the new Battle Arena — and experience the unbeleafable thrills of combat.
The tension across the terra has expanded with free-roam regions that extend beyond the town of Neighborville. Squad up with up to 3 friends in the Giddy Park social region and take back Weirding Woods, Mount Steep, and Neighborville Town Centre. It’s grow time!
Join the newest bloom in the age-old battle between plants and zombies with 20 fully customizable classes at launch, including a Team Play class for each faction. Deck every character out with ludicrous looks and wacky weapons that show off your unique personality.