PolyClassic: Wild
The player has different types of weapons at his disposal: a pistol, a shotgun, a double-barreled gun, a minigun, a hammer and a laser cannon. Each level provides for a certain type of weapon available to the player.
Evil cowboys with various abilities will fight against the player. Some carry powerful shotguns, while others carry flamethrowers. Well, there are those who run fast and attack you in close combat. But don't think that everything is that simple! Each of the opponents is dangerous.