Polygon Bit Battle Royale
Polygon Bit Battle Royale is a low-poly, massive multiplayer shooter, supporting 50 players per server. Battle on a large scale map with various vehicles combats. Land, loot and survive to win the battle!
Land, loot, survive. 50 players parachute onto a deserted island, land on strategic locations but only one will leave alive and survive to become the last man standing and win the battle. Over ten minutes, players will loot weapons and supplies, take down any survivors that stand in their way, hide, scavenge, fight and survive.
Play with your friends as squads of up to 5 players and lead your team to victory and be the last team standing against 9 other teams!
Our game supports a very advanced bot system, if there are not enough real players online to join the match, the game will connect advanced bots that react exactly like real players to keep every match with exactly 50 players. They will join the match with custom names, they can run, shoot, aim, jump, dodge, hide, camp everything real players can do, so this game will never die Even though there are no online players overall, the game is still fun to play against extremely intelligent bots.