Move mountains, part the seas, and lead mortal armies to victory in Populous. Take on the powers of a mighty deity and battle for supremacy against an enemy god, using thoughtful strategy to shape the isometric world and the fate of its people.
Use divine magic to create a perfect homeland for your followers, control storms, or plant a volcano right in your rival’s backyard.
Winning this war takes more than numbers — you’ll have to know how to use them. Think quickly to give your armies an advantage, outsmart your rival, and become the most powerful god in all the land.
Black & White, Spore, Viva Piñata — Populous’ influence reaches far and wide. Play this isometric classic, and discover a game that made history.