Post Scriptum Modding SDK
Post Scriptum is a first-person simulation shooter that provides an authentic WWII combat experience. Focusing on historical accuracy, large scale battles and a challenging battlefield that demands an intense need for cohesion, communication and teamwork.
The Post Scriptum SDK is a collection of modding tools used to create community-driven modifications.
The Post Scriptum SDK is a restricted version of the Unreal Engine 4 Editor that our modding community can use to create their own modifications for Post Scriptum.
Mods created with our modding SDK can be uploaded to the Steam Workshop and played within Post Scriptum.