PowerWash Simulator 2
Dust off your power washer and relax into pure feel-good fun. Blast away every last speck, smear and splatter of filth to restore Muckingham (and beyond 👀) to gleaming glory.
The jobs and water keep flowing in PowerWash Simulator 2. Play through a fresh new campaign, uncovering more of Muckingham’s mysteries. Plus, venture even further out to brand-new grime-coated locations like Sponge Valley, Power Falls and Lubri City.
Alongside new locations and jobs, you’ll also find a new job type. Multi-stage jobs will unlock different areas of a job – from vehicle interiors to entirely different rooms, your to-do list keeps growing.
Watch your worries melt away with each swipe of your power washer. Cleaning feels even better in PowerWash Simulator 2, with enhanced soap that clings to stubborn stains and annihilates dirt.
Satisfaction on the double! Share campaign progression online together for the first time. In addition to online play, split-screen co-op has entered the chat. Team up and take on the dirt with twice the wash-power, from the convenience of one screen.