PowerWash Simulator 2 - Adventure Time Pack
ADVENTURE TIME! All of the sudsy satisfaction of PowerWash Simulator with the wit and whimsy of Adventure Time, rolled into one. Finn and Jake’s stomping ground is totally jacked up, and it’s down to you to save the day, like a real hero.
Who wants to play video games?! Wash and explore five new levels from the Land of Ooo: the Tree House Living Room, Pizza Sassy’s, Ice King’s Castle, Candy Vehicles and the Tree House exterior! Don’t worry, everything stays right where you left it, but just a little bit cleaner.
Homies help homies, always. So, brave the filth solo, grab your BFF to clean through the campaign together, or grab your 4-man band to shred schmutz in free-play. You’re a cleaning glob!