Digital Deluxe Edition
Predator: Hunting Grounds is an asymmetrical online multiplayer shooter that pits man against Predator. Get the game, exclusive in-game items and digital content in the Digital Deluxe Edition.
Follow a group of human survivors who have decided to turn the tables on the Predators. This 120-page collection includes Predator: Hunters issues #1-#5.
Predator: Hunting Grounds is an immersive asymmetrical multiplayer* shooter set in the remote jungles of South America, where the Predator stalks the most challenging prey. Play as a member of an elite 4 person Fireteam and complete paramilitary operations before the Predator finds you. Or, play as the Predator to hunt the most worthy prey, choosing from your vast array of deadly alien tech to collect your trophies, one by one.
Enter a world that looks and feels completely authentic to the lore of the Predator universe. Pulling from the silver screen to your PC using the Unreal Engine, the lush jungle comes alive with the sights and sounds of military bravado moving toward their objective. While up in the trees, a flash of light and an ominous clicking sound belay that the team is about to face deadly opposition. From the epic Predator theme song to the signature light-bending cloaking and thermal Predator tech, fans of the Predator-verse will revel in both familiar and new canon.
As the military’s best of the best, the Fireteam packs a state-of-the-art arsenal, from pistols and sidearms to assault rifles, shotguns, grenades and heavy weapons. Each soldier can customize weapon loadouts. Likewise, the Predator’s tech loadout is unparalled with the shoulder-mounted Plasma Caster, Combistick, Smart Disc, Wrist Blades, Yaujta Longbow and more.
The conflict zones of South America are treacherous, thick with ranging trees and sprawling undergrowth. Guerilla soldiers are well-camouflaged between guarding shanty hide-outs at the water’s edge. Whether Fireteam moves as a unit or takes a strategic split approach to reach each objective, the rich setting offers a diverse environment to perfect your approach. For the Predator, the trees are perfect for using otherworldly skills, crawling up tree trunks and stealthing through branches to stalk prey with frightening speed.