Early Access FAQ
Early Access means you can play Predecessor while it's still in active development.
Although we plan to continue to develop Predecessor once it's launched, Early Access gives players a chance to enjoy the Predecessor experience before our launch. This allows us to test our game on multiple fronts, from engineering to game design and hopefully lets you have some fun in the process!
Progress during Early Access may be reset in preparation for a full release however any in-game transactions that occur will not be impacted.
Yes, in fact we encourage it. One of the great benefits of Early Access is it allows us to gather feedback and bug reports from our players in a more controlled environment.