Primordials: Battle of Gods
Primordials: Battle of Gods Primordials is a pure 1v1 strategy game where players rule kingdoms and build up armies to war for ever greater power. Compete in 1v1 duels against other Primordials and their armies, simultaneously balancing resource management while choosing upgrade paths for buildings, champions and minions to gain key advantages on the battlefield. While even the greatest Primordial may not control every unit on the battlefield, some have abilities and ultimates that can turn the tide of war.
Battle for control of the realm without the tedium of dictation. It's macro over micro.
Upgrade Primordials, champions, minions and towers to directly counter an opponent's army.
Test your mettle in 1v1 duels. No teammates can steal glory or bring your great name to shame.
Unleash devastating activatable abilities in support of valiant minions marching into a brutal war of attrition.
Spend resources early and go for the killing blow, or build up an economy in an effort to overwhelm the long-game."