Prince of Persia: The Two Thrones Standard Edition
Alternate between the two personalities: Wield the powers and weapons of two master warriors with different combat styles, attitudes, and histories.
Choose your way to kill: Master the expanded Free-Form Fighting system to destroy enemies in your own style; strangle enemies from afar with the deadly chain; or surprise them with full speed kill moves. The choice is yours.
Battle freely in an urban environment: Dominate enemies on the perilous rooftops, elude assassins in chaotic streets and ambush pursuers.
Immerse yourself in a dramatic story: Experience unparalleled depth in storytelling as you fight your way through a twisting tale filled with adrenaline, tension and discovery.
Manipulate time to surprise enemies: Execute powerful attacks against entire armies by slowing down or rewinding time, or surprise them by using some all-new Sands of Time powers.