Printfarm Simulator
Welcome to Printfarm Simulator, the unique game that lets you dive into the world of 3D printing!
In Printfarm Simulator, you start small with just a printer and an empty room and work your way up to building a full-scale print farm.
Buy your first printer, stock up on filament, and pick from a growing library of 3D models. Watch as your prints come to life layer by layer. Arrange your machines however you like and create a space that feels like your own.
You’re in control. Sell your printed models to earn money and upgrade your setup, or use them to personalize your space.
Unlock new printers, better materials, and bigger rooms as your print farm grows.
Whether you're into tech, design, or just love the satisfying process of 3D printing, Printfarm Simulator lets you explore, create, and build without limits.