Prison Architect - Future Tech Pack
Future Tech Pack brings the latest technology to your prison. Monitor your inmates with Advanced Searchlights, Tracking Belts, and Glass walls. Make good use of futuristic floors and doors, and, if needed, install an Electrified Fence.