Prison Architect - Perfect Storm
Prison Architect: Perfect Storm makes it rain with grants, emergency services, staff training, and Calamities.
Riot Before the Storm - “Calamities,” like Deep Freezes, Heatwaves, Rat Infestations, and Lightning Storms can cause structural damage, lower prison ratings, and wreak havoc in the compound.