Project First Contact
As of lately, there has been a rising occurrence in strange events and people reporting hallucinations.
As of lately, there has been a rising occurrence in strange events and people reporting hallucinations. Unidentified objects are approaching Earth, while mankind in is full alert.
Hundreds of UFOs have subjugated Earth nations and the aliens began their so-called "Project First Contact": conquest of the entire planet.
Countless species of animals have been already generically moddified by the alien menace and along with so much destruction, even humans are becoming part of their devious experiments.
You are among the lucky few which were spared such a fate so far. Your survival and that of humanity itself, demands that you defeat the foul extraterrestrials once and for all. The challenges ahead shall have you battling creatures that go beyond imagination. All that matters is that you press on, no matter what kind of hell they wish to inflict upon you and the remaining free humans on the planet.
No mountains, forests, fields or oceans can stand between you and Area 51, the HQ of the alien scum.