Project Highrise
From the moment you break ground, every decision rests with you. As the architect you must coordinate the construction of everything - every wall and wire, every office and apartment. As the building owner you must keep your tenants happy - and paying rent on time.
Will you create an exclusive office highrise that attracts business leaders from around the world? Will you construct luxury apartments in the sky, penthouses for the elite and playgrounds for the famous? Perhaps greed will get the better of you and you’ll build a tenement building that trades tenant happiness for loads of cash? All these choices and more are yours. Success is entirely in your hands.