Pupperazzi
Put your love for pups to the test - we have a bunch of dogs that need their photos taken, doggone it! Photograph and catalogue the finest (and derpiest) dogs to build your career, upgrade your camera, and discover new canines. WOOF.
Who will photograph, pet, and tell these dogs they're good boys and girls if you don't? This world NEEDS you!
Double jump across buildings to get that lucrative shot of a local dog celebrity just trying to live their life. Slow motion zooming helps capture mid-air moments that actually make you feel something.