Quest Room
The quest room is a location from which you need to get out by interacting with objects and using various clues. But be careful, you are not alone in this room.
Quest Room is an atmospheric game in the horror genre, here you will have to face difficult choices, show your wits, correctly coordinate your movements and use logic. At the beginning of the game you appear in the locked room, around you there are a lot of different objects that you can interact with. The main goal of the quest is to get out of the room, and to do this you need to solve riddles and find hidden clues.