Raid: Shadow Legends
Collect over 850 Champions and take down your opponents in Raid: Shadow Legends. Explore 1+ million Champion builds in this dark fantasy Collection MMORPG!
The Dark Lord’s shadow grows over Teleria, and only you can stop it. Gather a team of Champions and lead them into battle! Encounter peerless character customization, deep strategy, and clan-based cooperative play on your quest. Join players from across the world and make your own history!
Brawl with other players in fierce Arena battles! Dominate your competition, climb Tiers, and earn valuable rewards in both live and asynchronous PvP battles. Soar up the rankings to earn better loot and the respect of your enemies.
Victory awaits those who can rally the right Champions. Approach Orcs, Undead Hordes, and Lizardmen to unite as one. Secure the loyalty of Champions from 16 distinctive factions and stake your claim to honor.
Go up against fearsome bosses to earn loot, XP, and special Champion drops! Battle your way through the Fire Knight’s Castle, the Ice Golem’s Peak, the Spider’s Den, the Dragon’s Lair, and more.
Unlock a variety of Masteries and Blessings to build your team your way. Level up your Champions to complement each other and craft a strategy to make the best use of them. Set yourself apart from your rivals for victory!
Band together with fellow players in Clans and take on colossal challenges. Battle against titanic threats like the Hydra and collaborate to defend your Clan Fortress from attack in perilous Sieges!
Immerse yourself in the dark fantasy world of Teleria by going through the 250+ Champion bios in the game. Then, spark your imagination by checking out our limited series - RAID: Call of the Arbiter.